در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
سیاست کلی
سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 7 روز طول می کشد. اگر 7 روز از خرید شما گذشته باشد، نمیتوانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم. برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد. چندین نوع کالا از عودت معاف هستند. کالاهای فاسدشدنی مانند غذا، گل، روزنامه یا مجلات قابل برگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای بهداشتی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند نمی پذیریم.
کالاهای ذیل امکان بازگرداندن ندارند:
- کارت های هدیه یا کدهای تخفیف
- کالاهایی که به عنوان هدیه برای کاربران ارسال می گردد
- کالاهایی که تاریخ انقضای آنها گذشته باشد
- برخی اقلام بهداشتی و مراقبت شخصی
برای قبول درخواست بازگردانی ، باید رسید یا فاکتور خرید را برای ما ارسال نمایید.
برخی کالاها نیاز دارند به تولید کننده ارسال شوند لطفا بدون هماهنگی کالای خریداری را به تولید کننده ارسال نکنید .
در شرایط ذیل بخشی از پرداختی عودت داده می شود:
- کالایی که باز شده باشد (شرایط اولیه) امکان فروش بعنوان نو را نداشته باشند با قیمت دست دوم محاسبه می شود
- در صورتی که کالا شکسته یا معیوب شود
- کالای عودت داده شده توسط خریدار آسیب دیده باشد
- کاربر(خریدار) اشتباهی کالایی را سفارش داده باشد
بازپرداخت
پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.
در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما، در مدت معینی از روز اعمال می شود.
دیرکرد بازپرداخت ها :
اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکردهاید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.
سپس با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد.
اگر همه این کارها را انجام دادهاید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکردهاید، لطفاً با ما در {email address} تماس بگیرید.
تعویض کالا
ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، به ما ایمیلی ارسال کنید و کالای خود را با هماهنگی بخش پشتیبانی برایمان ارسال کنید.
هزینه های بازگردانی کالا
شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد است. اگر بازپرداخت دریافت کنید، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.